A Békés Megyei Kormányhivatal Orosházi Járási Hivatal települési ügysegédjénél az alábbi ügyeket intézhetik:
– családtámogatási ellátások (családi pótlék, gyermekgondozási segély, anyasági támogatás)
– egészségbiztosítással kapcsolatos ügyek (TAJ ügyintézés, biztosítás rendezése, CSOK-falusi CSOK-hoz szükséges igazolás)
– megváltozott munkaképességű személyek ellátásával kapcsolatos ügyek
– szociális ellátások (aktív korúak ellátása, közgyógyellátásra való jogosultság, egészségügyi szolgáltatásra való jogosultság, időskorúak járadéka)
– fogyatékossági támogatással kapcsolatos ügyek
– nyugdíjbiztosítással kapcsolatos ügyek (öregségi nyugdíj, özvegyi nyugdíj, egyszeri segély, valamint méltányos emelés)
– nyugdíjfolyósítással kapcsolatos ügyek (bejelentések, kérelmek fogadása)
– lakcímjelentéssel kapcsolatos ügyek
Kardoskúton az ügyfélfogadás az alábbiak szerint alakul:
PÁRATLAN héten pénteken 8:00-tól 10:00-ig.
Ügyfélfogadás egyéb időben:
Békés Megyei Kormányhivatal Orosházi Járási Hivatal Kormányablak Osztály
5900 Orosháza, Szabadság tér 3.
Hétfő: 7:00 – 17:00
Kedd: 8:00 – 16:00
Szerda: 8:00 – 16:00
Csütörtök: 8:00 – 18:00
Péntek: 8:00 – 14:00