DAREH BÁZIS tájékoztató

Tájékoztatjuk Önöket, hogy 2020. június 2-ától a központi ügyfélszolgálati irodánkban, és a kihelyezett ügyfélszolgálati pontokban a személyes ügyfélfogadást a korábban megszokott rend szerint biztosítjuk.

(Az ügyfélszolgálati irodák nyitva tartása az alábbi oldalon érhető el: https://www.dareh.hu/_bazis/ugyfelszolgalat/

Kérjük, hogy személyes ügyfélfogadás során – az Operatív Törzs ajánlásaira figyelemmel – az új típusú koronavírus elleni védekezés érdekében, valamint az Önök és kollégáink egészségének és biztonságának megóvása céljából az alábbi óvintézkedéseknek megfelelően szíveskedjenek eljárni:

  • Az ügyintézés során kötelező a szájat és az orrot eltakaró eszközt (védőmaszk, sál, kendő) viselni.
  • Az ügyintézés során az 1,5 méteres védőtávolságot szükséges betartani, ha az ügyféltérben  egyszerre több ingatlanhasználó tartózkodik.

 DAREH BÁZIS Nonprofit Zrt.

ÜGYFÉLFOGADÁS RENDJE KARDOSKÚTON

– hulladékszállítás –

Ügyfélkapcsolati pont helyszíne:
5945 Kardoskút, Március 15. tér 1.  Művelődési Ház épületében

Ügyfélfogadási idő:  

2020. június Nap megnevezése Időpont
25. Csütörtök 14:00-15:00h

Ügyfélszolgálati időn kívül az alábbi központi elérhetőségeken várjuk megkeresését:

Telefonon:              +36/66/447-150

E-mail-ben:            ugyfelszolgalat@grnkft.hu

Személyesen vagy postai úton:     5600 Békéscsaba, Kinizsi u. 4-6. (hétfő és szerda: 8:00-15:00 h, csütörtök: 7:00-19:00 h)

A hulladékszállítási információkról és ügyintézésről a www.dareh.hu oldalon tájékozódhat.

DAREH BÁZIS Hulladékgazdálkodási Nonprofit Zrt.